افزايش قد به صورت كلي به سه عامل مهم بستگي دارد كه عبارتند از :

عامل ژنتيكي

عامل محيطي

عامل تغذيه

بسياري از شما حتما اين سوال در ذهنتان خطور كرده كه چه كار كنيم تا قدمان بلند شود ؟ امروزه علم ثابت كرده كه مي توان روشهاي را انجام داد كه حتي اگر ژنتيك شما فردي كوتاه قد است انرا تغيير داده و د رنهايت شما بتوانيد قدي بيشتر از آنچه كه در انتظارتان بوده است را دريافت نماييد.مهمترين عامل رشد قد در بدن انسان هورمون رشد است و زمانيكه اين هورومون به اندازه كافي و در زمان مناسب خود رد بدن شروع به ترشح كند مي تواند موجب افزايش قد براي فرد شود.

اين هورمون رفته رفته با افزايش سن ميزان فعاليت خود را كم كرده و بعد از ستن بلوغ تقريبا متوقف مي شود.البته در حالت هايي كه افراد با برنامه غذايي نا مناسب زودتر به سن بلوغ مي رسند در واقع فرصت طلايي خود را براي كار كردن هر چه بيشتر اين هورومون و افزايش قد از بين خواهند برد.حال مساله اين است كه چگونه مي توان كاري كرد تا ميزان فعاليت و ترشح اين هورمون افزايش يابد تا بتوان به نتيجه دلخواه دست يافت ؟

روش هاي متعددي را براي قد بلندشدن در نت مي توان يافت از جمله :

استفاده از انواع داروهايي كه براي اين منظور تبليغ مي شوند.

ايتفاده از رزِم غذايي مناسب

انجام تمرينات ورزشي كششي

انجام عمل هاي جراحي

استفاده از ارزان ترين ژل افزايش قد

 

چه كار كنيم قدمان بلند شود

 

اما براستي باز هم اين سوال در ذهن ما وجود دارد كه چه كار كنيم قدمان بلند شود ؟ در اين رابطه بايد گفت كه به هيچ وجه به دنبال روش اول يعني استفاده از قرص و دارو نباشيد چرا كه ممكن است علاوه بر اينكه هيچ نتيجه اي بدست نياوريد باعث ايجاد اختلال در بدن شما شده و موجب به خطر افتادن سلامتي شما شود.

در مورد رژيم غذايي مناسب به شدت توصيه مي كنيم حتما اين كار صورت گيرد چرا كه برنامه غذايي خوبي مي تواند مواد مغذي لازم براي رشد و فعاليت هورومون رشد را فراهم سازد.

در مورد سوم يعني انجام حركات ورزشي نيز به ضدت توصيه مي شود چرا كه اين روش باعث تحريك مجدد غذذ رشدي در بدن مي شود.شما بايد بتوانيد حركاتي كششي را انجام دهيد تا به بخش هاي ختلف بدن شما فشار لازم وارد شود.

اما مورد چهارم يعني عمل هاي جراحي كه بايد با نظر يك پزشك متخصص ضورت گيرد و تازهبراي تمام سنين نيز جوابگو نخواهد بود و هزينه هاي زيادي هم در برخواهد داشت.

مورد پنجم هم كه روشي كاملا بي ضرر است و درواقع براي شما افزايش قد مصنوعي تا ۵ سانتيمتر را به همراه خواهد داشت و ان هم استفاده از يك كفطي طبي درون كفش تان است با نام ژل افزايش قد.

چه كار كنيم تا قدمان بلند شود

 

 

اما توصيه هايي داريم براي شمايي كه  هميشه از خود مي پرسيد چه كار كنيم تا قدمان بلند شود , يعي كنيد به موارد يكه اشاره مي كنيم توجه نماييد و انها در برنامه رندگي خود رعايت نماييد :

۱-بايد بدانيد كه هورمون رشد در ساعت هاي ابتدايي خواب شبانه شروع به فعاليت  خواهد كرد پس خوب بخوابيد تا اين شانس را داشته باشيد كه به خوبي از هورمون رشد خود استفاده كنيد.

۲-برنامه غذايي خود را رد وعده هاي زيادو مقدار كم مصرف نماييد.

۳- در برنامه غذايي خود حتما از مقادير كافي ويتامين Dو E استفاده نماييد.

۴-سعي كنيد حتما برنامه هاي روزشي را در دستور كار خود قرار دهيد . شما با انجام حركات كششي نظير آويزان شدن از بارفيكس و يا ورزش شنا و همچنين برخي از حركات يوگاه مي توانيد به طرز قابل ملاحضه اي بروي هورمون رشد خود تاثير گذاشته و انرا مجددا فعال نماييد.

۵- سعي كنيد قبل از هرگونه فعاليت ورزششي اسيد آمينه گليسيلين را به مقدار لازم به برنامه غذايي خود اضافه كنيد. اين مي تواند در ميزان ترشح هورمون رشد در بدن شما بسيار مفيد باشد.

و در اخر اگر باز هم اين سوال كه چه كار كنيم تا قدمان بلند شود در ذهن شما خطور كرده بايد بگوييم هيچگاه از خواب شبانه خود نزنيد و سعي كنيد مخصوصا دو ساعت اول انرا در كمال آرامش انجام دهيد.
پاشنه افزايش قد , پاشنه ژله اي افزايش قد , ژل طبي افزايش قد betall اصل , ژل افزايش قد در شيراز