راه هاي طبيعي براي افزايش قد

ژل طبي افزايش قد ده لايه

راه هاي طبيعي براي افزايش قد

۲۸۷ بازديد

لند شدن قد باعث افزايش اعتماد به نفش در افراد مي شود و شايد همين دليل باعث شده تا بسياري از افراد به دنبال راه هاي افزايش قد باشند. ما امروز در اين بخش در سايت تهران ژل چندين راه طبيعي افزايش قد را به شما اموزش خواهيم داد كه انجام انها مي تواند چنانچه به صورت منظم و مرتب انجام شود باعث رشد قد شما شود.البته اگر در فضاي مجازي جستجويي كرده باشيد حتما با روش هاي مختلفي كه اداعا مي كنند مي تواند به بلندي قد شما كمك كند روبرو خواهيد شد .

يكي از اين روشها استفاده از داروهايي بري اين مظنور است. ما به شدت توصيه مي كنيم هيچگاه اقدام به مصرف سرخود اينگونه داروها نكنيد و تنها با نظر يك پزشك متخصص اقدام به مصرف هرگونه دارويي نماييد .چرا كه ممكن است علاوه بر اينكه هزينه زيادي را بابت اين قرص و داروها متقبل شويد در نهايت نتيجه لازم را نيز دريافت نكنيد و در ضمن عوارض جانبي بسياري نيز شما را تهديد خواهد كرد.

هيچ چزي بهتر از روش هاي طبيعي افزايش قد نيست چرا كهخ اولا هيچگونه عوارض جانبي براي شما در بر نخواهد داشت ودوم اينكه براي انجام انها نياز به پرداخت هزينه خاصي نمي باشيد.معمولا اكثر روش هاي طبيعي به انجام يك سري حركات ورزشي ختم مي شوند و در كنار ان داشتن يك برنامه غذايي حاوي انواع ويتامين ها و مواد معدني در كنار آن.

در مورد رژِم غذايي مي توان اينگونه توضيح داد كه بايد بتوانيد در برنامه غذايي روزانه خود تمامي مواد  مورد نياز بدن را قرار دهيد و از اواع ويتامين ها گرفته تا پروتين هاي مورد نياز و مواد معدني لازم براي رشد را در غذاهايي كه مي خوريد قرار دهيد.اين كار نيازمند يك مشورت كامل با پزشك تغذيه است و او مي تواند در اين راه به شما مشاوره اي خوب ارائه دهد.

بعد از اينكه توانستيد برنامه غذايي خوب را براي خود تنظيم نماييد براي اينكه بتوانيد بهترين نتيجه را دريافت كنيد نياز است تا حتما به روشي اقدام به تحريك غدد رشد در بدن نماييد و چه چيزي بهتر از انجام حركات ورزشي كششي كه مي تواند در اين راستا تاثير فوق العاده براي شما به همراه داشته باشد.

در برنامه غذايي شما بايد به اندازه كافي كلسيم وجود داشته باشد. مي توانيد اين مقدار را رد غذاهايي همچون ماهي و سويا و گوشت مرغ بيابيد.هيچگاه به دنبال مصرف غذاهاي اماده و فست فودي نرويد چرا كه دقيقا مانعي بزرگ براي رشد قدي شما محسوب خواهند شد.

 

اما از ديگر راه هاي طبيعي افزايش قد را مي توان به داشتن خواب كافي اشاره كرد. شما بايد بتوانيد رد طي شبانه روز به اندازه كافي استحرات نماييد. مخصوصا خواب شب بسيار براي شما رد اين زمينه مفيد است چرا كه دقيقا هورومون هاي رشدي در ساعات اوليه خواب شبانه شروع به ترشح و فعاليت خواهند كرد و اين بهرتين فرصت است تا شما به انچه كه مي خواهيد دست يابيد.

 

يكي از مهمترين عواملي كه در تايين ميزان قد شما موثر است عوامل ژنيتيكي هستند. بسياري معتقد هستند اين عامل تا حدود ۶۰ تا ۸۰ در صد مي تواند تاثير گذار باشد اما تنها اين عامل دخيل نيست و نوع برنامه غذايي و نوع فعاليت بدني و ميزان خواب كه رد بالا به آن اشاره شد مي تواند دركنا عوامل ژنتيكي نقش بسيار تايين كننده ايداشته باشد.

 

 

براي اينكه بتوانيد از راه هاي طبيعي براي افزايش قد بيشترين استفاده را ببريد بايد سعي كنيد هيچگاه به مصرف سيگار و الكل نپردازيد چرا كه اين دو عامل دقيقا نقطه مقابل شما هستند و به صورت بسيار زيايد  بروي ميزان رشد شما مي توانند تاثيرات منفي داشته باشند.

 

سوالي كه بسياري از افراد در اين باره پرسيده اند  اين است كه آيا مصرف كافين در راههاي طبيعي افزايش قد مي تواند باعث ايجاد خلل شود ؟

به صورت كلي اينگونه مي توان عنوان كرد كه خود كافئين به هيچ وجه تاثيري بر عدم رشد قد شما ندارد اما مساله اينجاست كه وجود كافئين زياد باعث خواهد شد تا شما خواب كمتري داشته باشيد و همين امر موجب خواهد شد تا فرصت لازم براي فعاليت هورومون هاي رشدي كه در خواب شروع به كار مي كنند كمتر شود.

 

نا اميد نشويد و اگر سن شما از سن بلوغ گذشته باز هم بدانيد كه اگر با برنامه جلو بريود اين امكان وجود دارد كه بتوانيد شاهد افزايش قد خود باشيد . بايد برنامه غذايي خوبي را پياده سازي و اجرا نماييد و هيچگاه دست از فاليت هاي ورشي و حركات كششي برنداري تا به نتيجه لازم دست يابيد.

 

اما به جز روش طبيعي افزايش قد مي توان از موارد  ديگري كه غير طبيعي هستند نيز استفاده كرد مانند استفاده از عمل هاي جراحي كه انجام انها بسيار پر هزينه و دردناك مي باشند.عمل جراحي يكي از راههاي افزايش قد است كه بيشتر در كشور كره ي جنوبي رواج دارد. با اين كه اين عمل بسيار سنگين و دردناك است، هر روز به تعداد طالبان آن افزوده مي شود. در اين عمل به صورت كنترل شده استخوان هاي ساق و در برخي موارد ران را برش مي دهند.

سپس به وسيله ي يك ميله دوباره اين استخوان ها را به هم جوش مي دهند. ممكن هم مي باشد كه به طور عمدي استخوان ها را بشكنند و فاصله ي بين آن ها را زياد كنند و با تزريق دارو هاي خاص و روش هاي ديگر در بدن را وادار به استخوان سازي در اين نواحي كنند. هر دوي اين روش ها بسيار درناك است و دوره ي ريكاوري طولاني و سنگيني هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي دارند. قبل از اين عمل آزمايش هاي متعددي را بر روي مراجعه كننده انجام مي دهند تا مطمئن شوند كه شخص هم از نظر فيزيكي و هم روحي شرايط اين عمل را دارد. هزينه اين عمل نيز بسيار بالا مي باشد و جدا از عمل شخص بايد هزينه هاي لازم براي ريكاوري را پرداخت كند.
امروزه قرص هاي افزايش قد بسيار رواج پيدا كرده اند. تبليغات ماهواره اي به طور مداوم وعده ي افزايش ۸ سانتيمتري قد در كوتاه ترين زمان را به بزرگسالان مي دهند. اما حقيقت اين است كه اين قرص ها نه تنها كوچكترين تاثيري در قد شما ندارند؛ بلكه سلامتيتان را به خطر مياندازند. از كار افتادن كبد و كليه، تغييرات هورموني و ناراحتي هاي معده گوشه اي از عوارض جبران نا پذير اين قرص ها مي باشد.

اما در كنار تمامي توضيحاتي كه ارائه داديم محصولي هم وجود دارد با نام كفي ژله اي افزايش قد كه در واقع نوعي پد طبي مي باشد.اين محصول داراي ۱۰ لايه است و شما انرا در زير كفي كفش خود قرار خواهيد داد و مي تواند براي شما حداكثر تا ۵ سانتيمتر افزايش قد را به همراه داشته باشد.

اميدواريم مقاله اي كه درباره راه هاي افزايش قد طبيعي برايتان اماده كرده ايم مفيد واقع شود و بتوانيد از ان استفاده نموده و در نهايت بهترين نتيجه را كسب نماييد.

 

 

 

 

 
ژل بلند قديژل افزايش قد در مشهدژل طبي افزايش قد betall اصلژل افزايش قد در كرجژل افزايش قد در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد