كفي ژله اي كفش

ژل طبي افزايش قد ده لايه

كفي ژله اي كفش

۲۱۹ بازديد

بي شك يكي از مهمترين آرزوهايي كه بسسياري از افراد دارند رسيدن به قد و قامت دلخواه خود است . اما اولين چيزي كه شايد به عنوان مهمترين مانع بر سر راه آنها قرار داشته باشد ميزان سن و سال انها است.همانظور كه همگي مي دانمي ميزان رشد افراد تقريبا بعد از سن بلوغ بسيار كم و بعد از يك دوره ديگر كاملا متوقف خواهد شد.به همين دليل است كه افزايش قد در سنين بالا شايد در تصور بسياري از افراد كاري غير ممكن و نشدني باشد.اما ما در اين بخش در سايت تهران ژل مي خواهيم به بررسي عواملي بپردازيم كه چنانچه حتي براي افزادي كه سن بلوغ را رد كرده اند به خوبي رعايت شود مي توان اين اميد را زنده كرد كه مجددا قد انها بلند تر از قبل شود.پس در ادامه مطلب با ما همراه باشيد :

قبل از هر چيز بايد بدانيد سن بلوغ براي خانم ۱۶ سالگي و براي اثيان ۱۸ سالگي مي باشد و اين يعني بعد  از رسيدن به اين سن غدد رشدي كه مسئول ترشح هورمون رشد رد بدن هستند فعاليتشان كاسته و بعد از يك دوره كاملا متوقف خواهد شد.حال بايد كاري كرد كه اين غدد به روش درستي تجريك شوند تا بتوان دوباره اميدواردبود با ترشح انها در بدن ميزان قد و قامت ما افزايش يابد.

روش هاي مختلفي را اين روزها مي توان يافت كه براي افزايش قد در سنين بالا توصيه مي شود كه به انها  در زير اشاره كرده ايم :

استفاده از داروهايي با عنوان بلند كننده قد

استفاده از عمل هاي جراحي

استفاده از برنامه غذايي خاص

انجام تمرينات ورزشي كششي

افزايش قد در سنين بالا

 

در مورد روش اول كه به هيچ وجه نمي توان خود سرانه عمل كرد و تنها با ديدين يك تبليغ اقدام به مصرف اينگونه داروخها نمود. تنها و تنها راه شما در اين مورد مراجعه به دكتر متخصص مي باشد.

اما روش دوم كه عمل هاي جراحي است داراي هزينه هاي بسيار سرسام اوري بوده و براي تمام سنين نيز مناسب نمي باشد.

بيشتر بحث ما در اين بخش در مورد روش سوم و چهارم است .يعني شما با انجام حركات مناسب ورزشي و همچنين با رعايت يك برنامه غذايي مناسب براي خود شرايطي را فراهم خواهيد كرد تا به تحريك هورمون رشد در بدن كمك كرده و اين اميد دوباره زنده خواهد شد تا شما بتوانيد به رشد خود ادامه دهيد.

دقت داشته باشيد عوامل خارجي نيز مي تواند در كم شدن فعاليت اين غدد بسيار موثر باشند. مثلا با استفاده از غذاهاي فست فودي شما باعث خواهيد شد تا سن رسيبدن به بلوغ سريع تر رخ دهد و اين ميتواند براي شما بسيار گران تمام شود كه هورمون هاي رشدي قبل از رسيدن به سن واقعي بلوغ از كار بيافتند و ديگر ترشح نكنند.

 

افزايش قد در سنين بالا

 

شما براي اينكه بتوانيد توسط برنامه غذايي به نتيجه دلخواه در اين زمينه دست يابيد بايد بتوانيد در برنامه روزانه خود از انواع ويتامين ها و مواد معدني و پروتين ها و كبوهيدارت هاي لازم قرار دهيد.

بايد سعي كنيد ميزان مصرف چربي هاي مضر را در برنامه غذايي خود كم كرده و به جاي ان از انواع سبزيجات و ميوه جات و همچنين از مواد معدني مانند كلسيم و روي و آهن بيشتر استفاده نماييد.بايد رد برنامه خود موادي را استفاده نمايد كه داراي اسيدهاي آمينه مورد نياز بدن شما باشند.در يك نگاه مي توان مواد غذايي زير را به عنوان يك برنامه غذايي خوب عنوان كرد :

 

هويج
زرده تخم مرغ
گوشت گوساله
ماهي
جگر
سبزيجات سبز و تازه
سيب زميني
مغزها مثل مغز بادام و بادام زميني
گوشت مرغ و جوجه
لوبيا و نخود
ميوه جات بخصوص سيب و موز
شير و ساير محصولات لبني

افزايش قد در سنين بالا

البته براي اينكه در اين زمنيه بتوانيد بهتر و دقيق تر عمل نماييد پيشنهاد مي كنيم حتما قبل از هرگونه اقدامي از يك مشاوره تغذيه كمك بگيريد تا او با توجه به ميزان سن و وزن شما و همچنين با تويه به فرم فيزيكيتان بتواند برايتان يك برنامه غذايي مناسب تدارك ببينيد.نقش برنامه غذايي در افزايش قد در سنين بالا بسيار حائز اهميت است و نمي توان از ان به سادگي عبور كرد.

 

اما مورد ديگري كه  نمي توان از تاثيرات شگرف ان به سادگي عبور كرد بي شك ورزش كردن است. شما بايد بتوانيد در طي يك دوره به صورت منظم به انجام ورزش هاي كششي بپردازيد. اين حركات مي توانند فشار لازم را به نواحي مختلف بدن شما وارد كرده و محرك خوبي براي غدد رشيد شما باشند. با انجام صحيح و به موقع اينگونه حركات شما مي توانيد در نهايت شاه رشد قد خود باشيد.

از جمله حركاتي كه براي اين بخش توصيه مي شود عبارتند از :

آويزان شدناز بارفيكس

حركات يوگا

انجام ورزش شنا

اما اگر شما مي خواهيد به جلسه اي مهم برويد و يا رد يك مهماني حاضر شويد و نمي توانيد مدت زيايد صرف كنيد كه ايا بعد از انجام تمام موادر بالا به نتيجه خواهيد رسيد يا نه ما پيشنهاد مي كنيم از محصولي با نام ژل افزايش قد استفاده كنيد. اين محصول مي تواند خيلي سريع و در همان لحظه براي شما رشد قدي در حدود ۵ سانتيمتر را به همراه داشته باشد و اين يعني شما به ميزان قابل توجهي بلند تر از حالت معمولي خود خواهيد بود.

براي تهيه محصول ژل افزايش دهنده قد مي توانيد همين الان از طريق فروشگاه تهران ژل اقدام به خريد اين محصول نماييد. كافيست تا به يكي از روش هاي زير اين كار را انجام دهيد :

بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و سفارش خود را همين الان ثبت نماييد .

مي توانيد براي تهيه اين محصول با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد مشخصات كامل پستي خود از قبيل : آدرس پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك دهيد.

افزايش قد در سنين بالا

اين پاشنه افزايش قد حاوي ده لايه سيليكوني بوده كه در هر كفش شما بايد به ميزان ۵ لايه قرار دهيد. خاصيت ژله اي مانند اين كفي كفش باعث خواهد شد تا شما در حين راه رفتن دچار مشكل نشويد و بتوانيد از ان ساعت هاي طولاني درون كفش هايتان استفاده نماييد.

اما برگرديم به بررسي عوامل تاثير گذار در افزايش قد در سنين بالا. يكي از اين عوامل را مي توان خواب كافي عنوان كرد. در خواب ان هم در ساعت هاي اوليه اش هورمون رشد شروع به ترشح كرده و اگر بتوانيم برنامه منظمي براي خواب مخصوصا در طول شب داشته باشمي در واقع كمك بزرگي به خود كرده ايم تا بهترين نتيجه را دريافت كنيم.

 
كفي ژله اي كفش , كفي ژله اي افزايش قد , خريد كفي ژله اي افزايش قد , ژل افزايش قد در شيراز

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد