تهران ژل

ژل طبي افزايش قد ده لايه

تهران ژل

۲۴۴ بازديد

روياي افزايش قد همواره يكي از مهمترين دغدغه هاي بشر بوده است و هميشه افراد با هر قد و اندازه اي كه بوده اند دوست داشتند تا كمي بلند قد رت از حالت فعلي خود نشان داده شوند. شايد تماسل به داشتن قدي بلند بر مي گردد به مسايل رواني و اينكه براي افراد اعتماد به نفس خوبي را مي تواند به همراه داشته باشد. ما در اين بخش از سايت تهران ژل مي خواهيم به موضوع بلند شدن قد در بزرگسالان بپردازيم .پس در ادامه مطالب با ما همراه باشيد :

 

قبل از اينكه بخواهيم به عواملي كه مي تواند در درمان كوتاهي قد در بزرگسالان موثر باشد بپردزايم لازم است يك توضيح كلي در مورد عوامل اصلي و نحوه رشد قد به شما عزيزان بدهيم . در يك دسته بندي كلي مهمترين عواملي كه مي تواند  بر ميزان بلند شدن قد افراد موثر باشد در سه دسته قرار گرفته اند :

عوامل ژنتيكي

عوامل محيطي

عوامل تغذيه

بلند شدن قد در بزرگسالان

در مورد موارد ژنتيكي تقريبا كاري از دست ما بر نمي آيد و چيزي است كه به صورت وراثتي به ما رسيده و نمي توان كاري كرد.اما اين بدان معني نيست كه شما ديگر نا اميد شويد و فكر كنيد هيچ راهي براي بلند شدن قد وجود ندارد.در ادامه مطالب با ما همراه باشيد تا در مورد بلند شدن قد در بزرگسالان برايتان توضيحات كاملي را ارائه دهيم :

داشتن خواب كافي و منظم يكي زا ممترين عوامل رشد قد در افراد محسوب مي شود:

تحقيقات علمي ثابت كرده است كه هورمون هاي رشد در ساعات اوليه خواب و مخصوصا خواب شبانه در بدن شروع به فعاليت مي كنند و همين امر نشان دهنده اهميت داشتن خوابي كافي و منظم است. اگر بتوانيد اين روند را به منظم انجام دهيد در كنار ساير ترفندهاي ديگري كه به شما آموزش خواهيم داد مي تواند نتيجه خوبي را به همراه داشته باشد.

 

 

اما در درمان كوتاهي قد در بزرگسالان توصيه به ورزش كردن را بسيار شنيده ايم :

ورزش كردن مي تواند عامل مهمي در تحريك غدد رشد در بدن انسان شود و اگر بتوانيد به خبوي اين غدد را تحريك نماييد مي توانيد اميدوار باشيد حتي بعد از سن بلوغ هم شاهد رشد قد خود باشيد.در اين باره بيشتر توصيه شده است افراد به انجام ورزش هاي كششي بپردازند : حركاتي همچون آويزان شدن از بارفيكس و يا خم شدن به سمت پايين و لمس انگشتان پا به نحوي كه زانو خم نشود و يا انجام حركات شنا مي تواند در اين زمينه بسيار موثر باشد.

 

براي درمان كوتاهي قد در بزرگسالان توصيه به داشتن برنامه غذايي مناسب شده است :

برنامه غذايي كه حاوي انواع ويتامين ها و مواد معدني لازم و پروتين ها باشد مي تواند به خوبي تمام نيازهاي بدن را برطرف كرده وشرايطي را فراهم خواهد كرد تا استخوان ها به رشد طولي خود ادامه دهند. از جمله اين مواد غذايي مي توان به نوشيدن منظم و روزانه شير اشاره كرد. اين نشويدني با كلسيم بسيار بالاي كه در خود جاي داده مي تواند عامل مهمي در رشد استخوان هاي شما به حساب آيد.

درمان كوتاهي قد در بزرگسالان

 

براي بلند شدن قد در بزرگسالان  گاهي تزريق هورمون رشد پيشنهاد مي شود :

اين امر بايد حتما زير نظر يك پزشك متخصص صورت گيرد و با نظر ايشان شما اقدام به اين كار نماييد. متاسفانه اخيرا تبليغات زيادي در مورد انواع داروهايافزايش قد در اينترنت مشاده شده كه به هيچ عنوان توضيه نمي كنيم بدون در نظر گرفتن نظر پزشك اقدام به مصرف چنين داروهايي نماييد.

 

 

در مان كوتاهي قد بزرگسالان با جراحي از ديگر روش هايي است كه مي توان پيشنهاد داد :

اين روش هم بايد حتما با نظر يك پزشك متخصص ضورت گيرد . در ضمن بايد بدانيد هزينه هاي اينگونه عمل هاي جراحي بسيار بالا بوده و همچنين عملي سخت و طاقت فرسا مي باشد و در ضمن مي تواند در صورت عدم رعايت نكات بهداشتي براي بيمار عوراض مختلفي را به همراه داشته باشد.

بلند شدن قد در بزرگسالان

اما شانس بلند شدن قد در بزرگسالان تا چه حد مي تواند باشد ؟

در زير ما بر اساس گروه هاي سني مختلف شانس ميزان افزايش قد را براي هر كدام ذكر كرده ايم :

 

شانس بسيار بالا: دختران تا زير ۱۲ سال و پسران زير ۱۴ سال .

شانس متوسط: دختران زير ۱۸ سال و پسران زير ۲۰ سال .

شانس كم: دختران بالاي ۲۰ و پسران بالاي ۲۳ سال .

يا بخت و يا اقبال: دختران بالاي ۲۵ و پسران بالاي ۲۸ سال .

بسياري سوال مي پرسند كه براي درمان كوتاهي قد در بزرگسالان بايد از چه نوع رژيم هاي غذايي استافده كرد ؟

برنامه غذايي شما هر چه باشد بايد منبع كاملي از انواع ويتامين ها و مواد معدني و پروتين ها را در خود جاي دهد.پروتيني كه مصرف مي نيد بايد تا جاي ممكن از منابع حيواني تامين شود. مانند : گوشت قرمز-تخم مرغ- ماهي-شير

اام مواد معدني مهمي كه حتما بايد در برنامه غذايي خود قرار دهيد عبارتند از :

كلسيم – منيزيم-فسفر-روي

براي تامين منابع كلسيم بدن مي توانيد به مصرف شير و ماست و كره و پنير روي بياوريد.

براي تامين ميزان فسفر و منيزيم مورد نياز بدن هم مي توانيد زا منابعي همچون گوشت قرمز و حبوبات استفاده كنيد.

بهرتين نوع گوشت مي تواند در انواع غذاهاي دريايي يافت شود. انواع ماهي و ميگو مي تواند در اين مورد براي شما بسيار مفيد و موثر باشد.

درمان كوتاهي قد در بزرگسالان

اما اگر شما عزيزان به دنبال روشي هستيد كه همين الان نتيجه آنرا رديافت كنيد و فرصت نداريد تا زماني را براي اين كار سپري كنيد و مي خواهيد به يك مهماني و جلسه مهم برويد و دوست تا چند سانتيمتر بروي قد خود بيارويد ما پيشنهاد مي كنيم الز محصولي به نام پاشنه افزايش قد استفاده كنيد. اين محصول در واقع نوعي كفي طبي است و مي تواند براي شما به ميزان حداكثر ۵ سانتيمتر بلندي قد را به همراه داشته باشد.

براي تهيه كفي ژله اي كفش مي توانيد همين الان به يكي از روش هاي زير اقدام به تهيه اين محصول نماييد :

كافيست تا بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و به همين راحتي سفارش خود را ثبت نماييد.

ميتوانيد جهت تهيه ژل افزايش قد ارزان با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد مشخصات كامل پستي خود را از قبيل : آدرس كامل پستي + كد پستي + نام محصول _ نام گيرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك دهيد و از اين طريق سفارش خود را ثبت نماييد.

 
كفي ژله اي كفش , كفي ژله اي افزايش قد , خريد كفي ژله اي افزايش قد , ژل افزايش قد در شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد